31 maj

så nu börjar vi om då.
Lördag -Filmmys på förmiddagen och sen gjorde mig klar för ett svettigt arbetspass. Kommer fram till badet men självklart har vi ingen kamera med oss, bara till o åka hem o hämta den och sen skynda tillbaka med ca 50 minuter på oss. Men vi lyckades och vi jobbade till halv 10 eller så innan vi fixade oss iordning för krogen. Grabbarna förfestade med shots och jag kollade på, hur kul var inte det då? Utgång på NIVÅ innan grabbarna kom på den braiga idén att dra till skutskär. Släppte av alla grabbar och lämnade j-boy hemma säker i sin säng ;p



Söndag -Åkte in till F på förmiddagen, sov mig igenom några bones avsnitt innan jag åkte hem igen. Kvällsfika hos farmor som en toppen avslutning.

Idag så, jo en lång dag har det varit. Kvart i 7 drog vi iväg mot stockholm och jag var på kontoret halv 9 :) Galet snygga lokaler vi fått nu kan ja lova! Inte mycket att berätta om dagen än att vi haft få kundpass och massa godis i magen. Slutade halv 5 och 7 var jag hemma i tierp igen, kan ju inte annat än o säga att jag älskar att pendla! Mamma slet ut stygen ur ryggen också så nu ligger jag i sängen på mage och tycker synd om mig. Har ätit massa mat så nu ska jag nog kolla på ett grey´s avsnitt innan jag somnar här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0