28 november

idag är det fösta advent, mysig adventfrukost med scones,julgröt och annat gott är avklarad :) jag saknar att ha en kamera, inte för att jag knäppte så mycket kort men bara att ha den här. Förhoppningsvis blir det mycket mera kort i december då det är min favorit månad om det är fint som idag.
På onsdag är det första december, december är en månad som kommer gå så himla fort! Därför tänker jag under december månad köra stenhårt på träningen, inte lika mycket på maten för då vet jag att jag kommer ge upp allt. Ikväll åker F tillbaka till regementet, den allra sista söndagen jag kommer behöva säga hejdå för minst en vecka. Sen är han på hemmaplan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0