8 november

har haft lite paus i helgen, det blev mys och godis för fullt! I lördags tillbringade jag kvällen med malin och jessica. Somnade på soffan hemma och vaknade av att F ringde runt 3 tiden och ville bli hämtade nere på stan, så bara att ställa upp. Gårdagen tillbringades i sängen framför OC och så pizza på det, lovely! Idag blev det en helt vanlig vardag. jobb-gym-hem-mat.  Och mitt uppe i den enkla vardagen så hände en liten utstickare. Jag och maria låg i soffan och kollade på lägenheter och jag hörde tidigare utanför buller, ungefär som en maskin som städar på vägarna, tänkte inte mer på det utan fortsatte kolla. Efter kanske en kvart så började vi undra vad det var som blinkade så jäkligt i fönstret så vi gick för att utforska saken. Och där ute stod en brandbil, ett gäng brandmänn, en bil och ett gäng grabbar. Så under hela tiden har en bil brunnit utanför vårat fönster, brankåren har hunnit släcka elden och nästan packat ihop, innan vi ens går och kollar vad som händer. Betalade även en del av resan idag också, berättade stolt för F att jag hade gjort det och han blev förvånad samtidigt som han hånskrattade mig i telefonen, tji fick han som då får stå för de resterande 11000 kronorna


Kommentarer
Postat av: malin

anygg tröja, från vart?

2010-11-09 @ 12:47:00
URL: http://misformusic.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0