lucky girl

inte alls för att vara den men fan ibland har jag bara sån jävla flyt! Avslutade mitt nuvarande arbete idag, nu i efterhand ett bra gemensamt beslut. Jag är så otroligt glad att jag har haft de kontakterna jag har haft nu när jag har arbetat, innan jag väl valde mitt senaste jobb hade jag tre alternativ, alltså tre olika arbeten som ville ha just mig. Nu idag när jag blev arbetslös (eller jag har semester i två veckor som malin så fint kallar det) så besökte jag arbetet jag avslutade för det här andra jobbet, och dom behöver fortfarande mig. Och en ännu roligare nyhet såhär på kvällen är att genom facebook (av alla ställen) så fick de andra som ville ha mig tillbaka tidigare, ha mig nu igen. Allt blev så mycket nu idag men imorn ska saker och ting klaras upp och om allt går som det förhoppningsvis gör så har jag två veckor på mig att plugga upp stödtecken och sen återvända till mina saknade gullungar!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Skönt att det verkar ordna sig men det kommer att bli tomt utan dig =(

Stor kram!!

//Michaela

2010-11-17 @ 23:05:09
URL: http://sl33pyh3ad.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0