7 oktober

jag börjar märka att mina dagar ser för det mesta lika ut, men roligare än såhär blir det inte. Idag blev det en vanlig dag med jobb, gym och hem och sova. Ryggen är rätt död ikväll också, haft en 3åring fastklistrad hela dagen. Snart åker F tillbaka till regementet och allt blir som vanligt här hemma, helt ensamt. Tur att det är torsdag idag och fredag imorn så jag får åka hem till mamma och pappa. Tyvärr verkar inte helgen bli så rolig, inga planer alls men har jag tur så kanske det blir en runda förbi tatueraren och jag kommer hem en lite gladare tjej ;) Man kan ju alltid hålla tummarna och motivet blir som bilden i förra inläggen men med texten vive vita (kanske) jag hinner säkert ändra mig många gånger till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0