släpper bomben

nu gör jag det, jag orkar inte bära det för mig själv längre.
För många är det ingen stor grej utan vardagsmat men för mig är det
justnu otroligt jobbigt och det påverkar allt jag gör.
Jag klassas inte som överviktig, inte ens som mullig för vissa,
men för mig personligen väger jag ca 10kg för mycket.
Egenligen bryr jag mig inte om siffrorna så det skulle inte döda mig att väga 68kg som nu,
men det är den här kroppen som tar emot.
Jag har testat massvis med olika saker men har oftast alltid gått in halvhjärtat.
Men när jag kom över den här toppen bloggen så blev jag inspirerad på nytt.
Förhoppningsvis är det här sista gången jag känner såhär för min kropp
och sista gången jag testar något nytt.

NU KÖR VI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0