28 september

knallade ut på morgonpromenad med hundarna imorse, kom till jobbet i god tid, myst med barnen hela dagen och fick sluta redan 17.30. Direkt till gymmet och körde en grym runda, förbi willys och handlade lite att äta. Så var dagen ja, helt precis lagom. Eftersom dom ännu inte har någon att ersätta mig med på jobbet (börjar ju det nya den 18!) så fick jag vara kvar tills dess, har en känsla att jag kommer tillbringa mycket tid där ändå på besök :)

nej nu ska jag hoppa i säng och slå igång lite OC, imorn blire en lagom dag på jobbet och sen direkt vidare på första mötet med de nya kollegorna, väldigt spännande! ska även planera lite på helgen, kvalitetstid med fästmannen hela helgen (mycket mycket behövligt och mycket saknat!) ♥

Kommentarer
Postat av: Gauteanna

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-03-18 @ 12:59:16
URL: http://gauteanna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0