3 september

har varit så sjukt trött de senaste dagarna, igår fick jag gå över till de små kottarnas avdelning och jobba över en timme, sen vidare till gymmet på ett killerpass. Idag märktes det iaf att det var fredag, alla barnen var höga på nånting och alla vi fröknar gick i koma. Men idag kom F hem så vi har ätit på max och bj glass framför en film, så som det ska va på en fredagskväll?

Imornbitti åker vi ut till stugan och myser med pojkarna och sen beger jag mig hem och sen vidare till gävle. Det är inflyttningsfest och jag lär försöka hitta ett sätt att ta mig hem på om jag vill dricka, får se till o lösa det imorn.

och så verkar det som om att lilla melvin börjar vilja komma ut ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0