5 september

ligger helt död i sängen, mitt huvud är inte o leka med och värre blire. Det är nu man börjar ångra att man svepte vinaren på ölspelet (trots mina fula små fusk så tog den slut) och ännu mer ångest får jag när jag tänker på att jag ska öppna på förskolan imorn, hurra för mig! Lillkillen har blivit lite gul så han är fortfarande kvar på bb, men snart får han ta och komma hem så vi får se och mysa med underverket :)

Nej väntar på att få lite mat i magen (frukosten försvann lika fort som den kom) och sen försöka ta mig in till stan och mysa med F, lucky me så har han ledigt i en vecka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en härlig tjej

2010-09-06 @ 17:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0