en gång för alla

skillnader med att gå ut med tjejer och att gå ut med killar
Killar: inga äckliga killar som raggar för dåligt för ens eget bästa, inget drama, inga tusentals toalettbesök som man bara måste följa med på, galet dansande hela natten och man kan dricka öl utan några som helst frågor.
Tjejer: förfixet med tjejsnack och smink och utdelningen av varandras garderober, billigare för killar faktiskt vågar bjuda en utan att frukta en rak höger och enkelheten att kunna ta sig in överallt.

jag får väldigt mycket blandade åsikter för att jag går nästan alltid bara ut med killar, grejen är den att jag älskar det! Kan vara för att jag bara har världens skönaste killar att gå ut med och nästan inga tjejer men om jag skulle få välja i längden så vinner killarna utan tvekan. Visst jag kan ha grymt kul när jag går ut med tjejer också men helt ärligt så var det evigheter sen jag gjorde det.

Jag måste ofta försvara mig varför nästan alla mina kompisar är killar, varför ska jag behöva det? Det är inte direkt så att det är därför jag är med dom, det är för att jag älskar att vara med dom och för att det är sjukt kul att vara med dom.
Så varför skulle jag vilja byta bort det för att alla andra ska vara nöjda och tycka jag gör rätt?

update- borde egentligen ta bort det här inlägget, jag glömde bort hur många personer det finns som är för intresserade av ens privatliv och som inte har alla faktan innan dom uttalar sig

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag håller meeeed!

2010-09-17 @ 15:57:35
URL: http://alindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0