2 mars

onsdagkväll, det är nog den skönaste dagen på hela arbetsveckan för då är man mer än halvvägs! Trodde jag skulle få sluta halv två men tji fick jag och det blev ett par extra timmar ist. Drog en solning också och herrejävlar vad det tog! men jag duschar förmodligen bort allting på första duschen ;( Och imorn trodde jag att jag bara skulle jobba 11-13 men tji fick jag igen och får jobba till 16.30 ist, pajjade mina träningsplaner men det får lösas imorn. Och ingen runda på stan med mamma och frida blir det heller. Åker hem till mamma och pappa i helgen igen och tare lite lugnt o skönt, fc åker till linköping och tar det nog inte lika lugnt och skönt! Kvällens planer blir att ta bort de silvriga nagellacket som gnuggats bort med tiden och på med nytt och sen invänta BB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0