We all wanna be famous

när jag kom hem halv 2 så somnade jag nästan direkt ,och det behövs mer men men .
Jag lagar mat nu (tror jag ) och mamma är i stallet och pappa tar hand om rådjuret dom körde på påvägen hem .
Ikväll ska jag vara bestämd och sätta på ett skitprogram på tvn direkt efter desperata ,jag behöver sova dom där 8½ timmarna ,jag vill ju bli frisk! Jag kan inte missa något i skolan och jag orkar inte gå såhär för det är skitjobbigt .

men ikväll har jag två bestämda saker att göra ,sista handouten i engelska och så skriva intervjuvfrågorna sen är jag klar .Men då är nog klockan 8 också om jag inte snabbar på lite nu ;P

Och idag på mattetimmen kom vi och leo på massa idéer till våran resa ,vi vill inte ha studentskiva på people som alla andra så vi ska åka till Aten med Leo :) och våra tröjor kommer ju bli snyggast !


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0