familjeliv?

ja hela helgen har känt som om man skulle vart 30,gift och mamma .Ne kanske inte så farligt men nästa.
I fredags åkte jag in med sanna till stan och handlade två linnen,klänning och en kofta .ska handla mer på onsdag efter sjukhuset . Sen gick jag till nya huset som tog en bra lång kvart och mina skavsår var underbara .Väl där slog jag mig ner i en fotölj och kollade på när dom andra bärde lådor sen hjälpte jag maria plocka upp köket . Sen åkte jag och filip till Pelle där vi lekte med malte lite ,sen gick dom på fest och vi la oss framför tvn .Strax innan halv 8 cyklade vi till nyby och hämtade malte. Stannade vid willys på vägen hem och handlade frukost .Malte ville självklart inte somna i vagnen utan köra den själv ,sen gick vi runt lite innan vi gick hem .Malte grinade hela vägen hem och ingenting dög för honom. Hemma igen så la vi honom på sängen så han lugnade sig och sen nattade filip honom och vi kollade på S.W.A.T och åt godis .

På morgonen lekte vi lite till innan vi tog bussen till nya huset och solade lite innan vi började packa upp duttens rum ,det blev riktigt snyggt när vi var klara men än är inte allt klart men .Sen åt vi middag innan vi la oss och kollade på lost innan vi somnade .
Och hela dagen idag har vi legat i sängen och kollat på lost innan vi gick till bussen ,vi var jätte tidiga så vi köpte glass och myste. Hemma här så grillade vi och jag var sugen på att bada ,det var faktist 19 grader i vattnet men igen ville bada med mig så jag gick in och kollade på one tree hill ist .Sen har jag bara suttit här.

Imorn börjar jag och mamma på detox i en vecka och vi får väl se hur det går .
På onsdag är det dags för sjukhuset igen och jag är skiträdd !

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0