snart rundar vi av

jag har lovat mig själv att sova i tid idag !Jag har inte sovit igen i helgen som jag hade planer på men det får gå ändå .Imornbitti ska jag tvinga mig själv ut också det kommer kännas hemskt verkligen men vad gör man inte för att komma igång igen ,och jag ska aldrig mer äta pizza innan träningen i mitt liv igen !
Förhoppningsvis så kommer huvudvärken försvinna också och jag kanske kommer orka plugga flitigt .

Idag har vi bara legat och myst i sängen och kollat på filmer och ätit ostbågar :) Izor har legat i mellan oss hela natten precis som ett litet barn :P Vi beställde hem pizza också så Filip bestämde sig för att åka hem lite senare och sen åkte jag iväg på träningen .
Igår gjorde jag svingod mat ,kycklingkebab och potatisklyftor med sallad :) Sen chokladpudding till efterrätt till filmen liar liar och sen ostbågar ,haha en riktigt matkväll . Nu ska jag göra mig klar så jag orkar imorn !

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0