14 januari

Varför känns det som om jag är vaken 2-3 timmar för tidigt idag? Det är skitmörkt ute och jag är riktigt trött ,höll knappt på o komma upp ur sängen .Dock spelade jag sims igår till efter 12 och då kom jag på att jag var tvungen o skicka in all svenska. Mina armar och ben värker ,det gör ont att röra sig och jag vill bara ligga ner.
Idag kör jag på riktigt slappa kläder och efter skolan så åker malin med hem och vad vi hittar på vet man aldrig ,imorn blire en heldag med solning ,glass och film iaf :)

idag är det bara 1 månad kvar till alla hjärtans dag :)


 


Kommentarer
Postat av: susan

kikar in..



om du nu tittar på topmodelz kan du svara på det här x)



tyckte du att det var rätt tjej som åkte ut igår?

2009-01-14 @ 19:05:18
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0