helgen

I fredags när jag åkte in hade jag planer på att äta lite mat och sen ligga i sängen och kolla på filmer ,såna som F inte vill se .Han hade lovat att ingen skulle vara hemma och så men jag möts av kaos ,allting var i kaos !Men som tur så var Johanna kvar hemma och hjälpte till lite o städade och sen var jag klar till oth iaf :)  Sen gick jag och F ner och köpte mat för vi hade bestämt att vi skulle ha en ensam kväll bara vi två för det var rätt länge sen ,gjorde iordning egna hamburgare och något potatisliknande och sallad. Men som alla planer i helgen så blev vi inte ensamma utan alex drog hem med några kompisar dessutom .Mysigt iallafall med let´s dance och sen good luck chuck :)
Igår åkte vi till gränby för att fira Pelle och jag knäppte tom kort ,som jag sen glömde kvar i Filips jacka .Gick hem runt 11 och kvart i 12 stod jag i köket och diskade och damsög . Sen somnade jag mycket skönt i Fs famn medans han kollade på fight .

Idag har vi bara legat i sängen och myst ,tänkt att allting bara blir bättre för varje helg ,ja varje dag som går !Jag är kärare än någonsin och jag längtar grymt till sommar :)

När jag kom hem hamnade jag framför båda datorerna och spelade sims och gjorde iordning fruktsallad och kladdkaka :)


  Sitter fortfarande framför skiten och spelar ,imorn lägger jag upp bilder också .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0