15 mars

den långtråkiga dagen gick lite för fort idag, sov igenom filmen imorse och sen lunch och provplugg. Provet är det bara att hålla tummarna för men det måste gå den här gången (fjärde gången gillt!). Har haft kramkalas med födelsedagsbarnet och nu längtar jag ännu mer tills sommaren eller iallafall till värme :)

Duktig är jag nu och har nästan skrivit klart en redovisning till imorn och jag finslipar på muntliga engelska redovisningen, jag ska hoppas lite extra att skolan är stängd imorgon av någon anledning. Ikväll tänker jag belöna mig själv med en apelsin och andra avenyn. Det är träning om en timme egentligen men mamma jobbar natt och jag har suttit här vid datorn sen jag kom hem, och jag förtjänar en liten break justnu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0