4 mars

mm uppe med tuppen, packade mellanmål för vi skulle till sunnersta och åka pulka hela dagen .Möts av en sötnos som har fastnat i gardinen(?) ,satt så lugnt o fint och väntade på hjälp tills jag ropade på mamma då blev det fart och hela gardinstången åkte ner. Lite lite smått grinig på busschaufförer idag ,först är min buss jättesen så jag missar nästa buss till gränby så jag tänkte bara ta nästa som går 35 men den kom 50 ,jättekul då bussen till sunnersta skulle hämta oss 9 .Men jag kom precis och fick följa med och åka :) 

Körde ett step-pass ikväll ,helt död nu. Får vila upp lite i helgen och äta medicin för på söndag är det afrodans :)
Nej nu ska jag lägga in teckenskivan på hårddisken så jag kan plugga lite i helgen ,sen ska jag sova ikapp några timmars sömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0