saker och ting blir inte alltid som vi vill

kortis dag i skolan ,bengan och svenska bara .Åkte till stan med mamma runt 12 ,gick lite på gränby innan vi åkte till sjukhuset .Parkerade mil bort från sjukhuset så vi fick gå en promenad ,vi var tidiga så vi fikade lite innan vi gick och röntgade knäna .Fort gick det och vi får väl kanske höra nått från dom om några veckor. Övningkörde på vägen hem och jag lyckades parkera utan att träffa buskarna (y)  hemmamys med andra avenyn lite innan jag skjusade mamma till stallet och sen vidare på träning ,eller träning och träning började må illa och yr efter uppvärmningen så mamma körde hem mig .Så nu ligger jag här och fryser med vetekudden ,filt plus täcke och drygt 28 grader i rummet ,men det är mysigt.
Imorn blire matteprov och sen typ inget spec.jag har också kommit på vad jag önskar mig i födelsedagspesent ,eller ja jag kommer ju komma på mycker med med iaf .

- ny plattång
- ring
- kläder
- pengar
- sol

ska gå upp och läsa på lite innan jag somnar för natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0