28 december

kanske dags att skriva lite igen .

juldagen -Precis innan vi skulle åka ringde lisas pappa och sa att lisa hade ramlat av hästen så mamma fick åka dit ,efter en timme när helikoptern hade kommit och hämtat henne åkte vi till mormor .Där var det fullt med mat och julklappar
-en hårddisk
-webbcam
-kläder
-3000 kr
och så flera saker

På kvällen kom min låsaskusin Sandra med hennes tvåmånaders bebis Oliver och hämtade mig och syrran ,sen skjusade dom mig till tierp där jag mötte nea och vi gick till johanna och sen tillbaka .Tog bussen till stan där jag inte kom in i huset ,jag har nog aldrig varit argare vilket nea fick höra i telefonen .Filips pappa skjusade mig till BJ där jag hämtade nycklarna och sen packade ihop mina saker från huset och åkte till Pelle och sov . Hann väl sova 4 timmar innan jag vaknade av att Filip badade ,aja nog om det och jag kollade sist på klockan 06.45 och jag skulle gå upp igen 09.00

Fredagen -Fick skjus av Åsa ner på stan för att shoppa men hann bara gå i två affärer innan det var fullt med folk ,fav upp och ringde nea medans jag gick till huset för att duscha .Sen bar det av igen till Pelle en snabbis innna vi åkte till Filips farbror på middag ,fast något trött som man var åkte vi hem rätt snabbt .

Lördag -Gjorde ett tappert försök på stan igen men gav upp lika snabbt igen ,åkte bussen hem och åt mat .Sen på kvällen kollade vi på Harry Potter och sen dokumentären om morden i arboga .

Nu ligger jag nere i soffan och Filip sover kvar upp ,jag har ju rätt mycket på svenskan att göra så .Men nu blir det frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0