29 december

vaken igen jodå ,vaken själv och på gränsen till väldigt otålig jodå . Men jag ska snart hoppa in i duschen för ett väldigt nödvändig omgång ,nu när jag tänker efter så har jag inte duchat sen i fredags ,härligt ! Har legat nu på morgonen och kollat i en grym frisörs blogg på håruppsättningar ,alla som känner mig vet att jag är kass på hår och har alltid samma .Skit tråkigt ja men mitt hår är också skittråkigt . Men nu till nyår är jag sugen på att försöka locka det iaf .

Igår låg jag och tänkte på en klänning jag har och undrade vart den var ,har inte sett den sen kräftskivan så .Ner och kastade ut allt från garderoben och hittade den ,men nu är allt annat på golvet .Måste hinna gå igenom det också innan vi åker in till stan ,det är inte förens ikväll men iaf.
Ska försöka gå lite på stan ikväll och det blir säkert en runda imorn också ,vill in till gävle men när då ?
Om två dagar är det nyår också ,måste tvinga Filip hitta på något kul idag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0