20 april

det här kommer bli en bra vecka ,jag känner det på mig ,det måste bli en bra vecka ,
jag behöver en bra vecka .
Imorse var det en tidig dag på förskolan ,lämnade F vid bussen och sen cyklade vidare för frukost med barnen :) Sen gick allt fort och klockan slog 4 och dagen var över .

Jag ska ta tag i träningen nu också ,det är 42 dagar kvar till ½ milen .Nej slut med allt godis och bakelser (måste äta upp kladdkakan ikväll ) och så ska vi invänta resultaten .Måste även dra igång morgonrundan också ,det blir tidigare men det får gå .Det känns som om det är så mycket att göra nu ,läxor ,körkortet och träningen .Men denna vecka får körkortet och träningen gå före ,plugga kan jag alltid göra sen i sista minuten .
så schemat ikväll ser ut såhär ;
19.00 -Träna
20.00 -Plugga körkort
21.00 -csi eller göras klar för natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0