6 augusti

yes bara för att jag bestämde mig för att inte typ dö av fetma så pajar jag allt .Drog på mig springskorna i världens fart för att inte banga ur och gav mig iväg mot grusgropen .Det enda problemet var att jag tänkte inte på att jag har en förmåga att paja knät i nedförsbackar .Men när jag äntligen var ute så tänkte jag aldrig ge upp och gå hem så jag sprang upp och ner i backen tills jag blev uttråkad och då tog jag en raksträcka .Hem och hoppade i poolen var att mjukna upp lederna i knät lite ,blev väl lite skönare ,till jag klev upp . Så nu ligger jag  i sängen med ett lindat knä och ska straxs sova .

Kom även på en ny tatuering som jag ska göra ,måste bara komma på ett passande ställe att sätta den på :) Men det kommer bli toppen! Igår kändes det som om allt skulle gå åt helvete men idag är allt bättre ,tatueringen är en liten milstolpe som verkligen passar in :) Nu vill jag bara ha det på mig!


det gillas att börja jobba klockan 12 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0