16 december

helt snökaos igår ,fyfan va halt !Hamnade iallfall i stan och tur var det för världens sötaste ungar var där :) lillälskling låg och sjöng blinka lilla stjäna i mitt knä och kramades och pussades ,gullunge <3

Hellugn skoldag och vi fick sluta tidigare också ,det är ju aldrig illa .Förutom att skolan fortsatte hemma och jag sitter fortfarande och skriver .Jag lagade även lite smileys till middag och nu har jag en katt på min rygg ,annars allt bra .Helst skulle jag vilja ut och träna nu ,hatar att bara sitta hemma hela tiden . Lovet kommer ju inte en dag för sent iallafall !

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hundarna vill jag ha! :)

2009-12-17 @ 12:15:04
Postat av: Martina

men åååh, jag önskar att dom vore mina ! (:

2009-12-17 @ 22:41:43
URL: http://martinalofstrom.blogg.se/
Postat av: nicole

söta vovvisar

2009-12-21 @ 18:27:17
URL: http://satellitess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0