I know I let you down

hyfsat skönt dag ,jag är grymt hes efter idrotten iaf .När jag kom hem körde jag mamma till böjärklinge för hon skulle fixa sina ilägg ,sen hemma kollade jag på säsongens sista one tree hill och jag kan säga att tårarna var där :P  nu måste jag spela in varje söndag dom nya avsnitten ,som jag sen kommer få se efter ett härligt träningspass :) kommer bli kanon!

Ikväll blir det slappt ,ska ladda hem massa filmer som jag kan kolla på imorn och i helgen ,jag är för förkyld för att varken träna eller åka in till stan så det blir sängen hela dagen imorn och kanske fredag om jag har otur .

Så dela med er av filmtips som jag kan ladda hem ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0