12 januari

fan jag är fortfarande riktigt otaggad på träning idag ,vad hände med det roliga och härliga från i torsdags ?Jag är rätt trött och otaggad på allting just nu ,och jar har egentligen ingen anledning för allting är mycket bättre än förr och nästan så bra har det aldrig varit .Jag har världens bästa pojkvän som har världens bästa planer ,jag har äntligen mer kontakt med Malin och nea är fortfarande urgullig :) det enda som är dåligt just nu är skolan ,inte själva skolan utan våran klass ,less kan man bli ja . Men det löser väl sig det med får man väl hoppas .Och jag gillar vårat schema numera ,imorn slutar jag runt 12 och ledig torsdagar . Nej man ska tänka på dom roliga sakerna ,det är det som får en att orka fortsätta .

Nej jag måste skärpa mig med träningen ,måste ge mig fan på att jag ska klara alla mål. Men sommaren är snart här och jag kommer säkert bara skjuta upp allt precis som förr ,i flera år har jag haft samma löften och samma mål .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0