just a little late

nu börjar jag bli klar för skolan ,eller ne jag har bara ätit frukost än så långe men jag är på god väg ;P
Jag ser alltid så himla tråkig ut ,men vet inte riktigt hur jag ska ändra det :( äh kanske ska börja med att sova mycket så påsarna försvinner och hyn blir bättre .

Elin Kling är med i vakna nu och pratar om modeveckan ,jag längtar sååå tills jag förhoppningsvis kommer jobba iår igen :) det var verkligen så jävla kul! Det enda minuset var att jag måste sova utan någon i 1 vecka ;(


Kommentarer
Postat av: malin

jag vill oxå!

2009-01-26 @ 10:29:34
Postat av: sofia

det är så jävla kul! ;)

2009-01-26 @ 19:03:40
URL: http://theblogyoulovetohate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0