23 juni

fan det hade varit skönt att sova ett tag till men solen lyser starkt ute och dom ringde från förskolan och behövde hjälp .Tackade nej till imorn men tog på mig torsdagen i alla fall ,imorn har jag så pass mycket att göra ändå .Har precis slängt i mig frukost och ska snart dra på mig bikinin och göra småknottarna sällskap på altanen ,tror ni jag vågar bada i poolen? Jag skulle tippa på att det är varmare i vattenslangen än i vår pool .Förutom min träningsvärk i rumpan så mår jag rätt bra ,förkylningen är borta (kommer väl på fredag igen) och jag fyller om några dagar :)

Idag åker F och möter upp fransmannen i sthlm ,jag tänker ge dom egen tid och komma in imorn ist efter att ha shoppat och då ska jag gosa med Melker :) Måste ju ändå hem på kvällen eftersom jag börjar jobba 9 . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0