17.12 lördagen den 14 mars 2009

nu sitter jag hemma i gränby och kollar på när mina killar ligger i soffan och brottas/läser bok/myser :) Vi kom hit runt halv 1 idag för att vara barnvakt så vi har hunnit med att handlat mat till middagen och godis till melodifestivalen .Myser gör vi också !
Igår gick jag på stan efter skolan och hittade mycket bra ,längtar till stockholm på torsdag bara :) sen kom F ner och mötte mig på stationen och guidade mig hem .Hemma somnade jag och han kollade på en hitler dokumentär som jag köpte åt honom nere på stan ,sen vaknade jag av en god tacosmiddag :) sen satt vi kvar nere länge och pratade om massor innan vi gick upp och krypte ner i soffan framför en film ,med godis :) Sen skulle vi sova och det tog lång tid innan vi kom fram till att ingen utav oss kunde somna så vi låg och pratade i några timmar .

Nu ska vi börja med middag ,entrecote och strips åt oss och plättar åt lillen :) imorn blir en helt slapp mysdag med ingenting planerat .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0