håll blicken på ditt mål

nu är jag klar med pluggningen ,fick godkännt på alla prov på märkena och max på 2 :) det är rätt bra för att aldrig ha öppnat körkortsboken .Halv 7 gick jag ut med mamma också en sväng så nu sitter jag här och skriver lite snabbt innan jag ska göra mig klar innan den rätte för rosing .Sen måste jag snabba mig med fika till desperata och sen bör jag sova .Och under programmen måste jag skriva lite på en skolgrej som ska vara inne på fredag och då redovisas för klassen .Bäst att göra allt klart nu så att jag kan få slappa på torsdag ,min lediga dag .
Kom på att träningen bara håller på till v.16 och då finns det inga undanflykter längre ,jag måste börja springa om jag ska klara det till juni och det inte är tidigare .Men än så länge så tror jag att jag klarar det :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0