söndagkväll

beck rullar på tvn nu men är nog snart slut .Imorn är det en ny vecka om jag är taggad på att en ny vecka börjar med träning ,körning och shopping och att få träffa F mer :) Så nu tog beck slut ,vad ska jag nu se ;(
Nej egentligen borde jag sova nu ,imorn blir det en lång dag för efter skolan ska jag och neis på programmöte eller nått liknande med mammas chef ,rektorer ,lärare och arbetsförmedligen tror jag så jag är nog inte hemma förens halv 5 så sen är det träning på det också .Nej sova nu godnatt


Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ungmamma blogg

jo jag vet att dte kostar pengar med eget domän men det kan jag betala för =)

2009-03-16 @ 20:08:21
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0