with hairspray and denim

imorse kom det två söta små troll hit och nu ligger en utan dom och sover på mina fötter :) Dom små trollen är min brors hundar som mamma tog hem hit idag .Dom är så söta och mysiga att man bara vill krama dom och aldrig släppa !
Sen skola och nu sitter jag här och kollar på vänner ,efter middagen ska jag sola och sen gå på bio med mamma och pappa .Efter bion ska jag få köra lite i Tierp för att få in vanan lite ,ska förmodligen köra med körskolan nån gång nästa vecka .
Hade hoppats på träning också men det hinner jag nog inte ,men får ta några övningar innan sängen då .Och jag måste köpa skor snart så jag kan börja springa ,det börjar bli för lätt och tråkigt att gå ;P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0