15 december

panndunk på högsta nivå! Är helt ensam hemma också, huset ekar och jag ska sova utan varken fc eller borre :( Ligger i soffan i de nya mjukisarna som råkade hänga med hem från stan och går även ut de nya skorna. Fredrik ringde idag och frågade ut om julklappar, insåg att jag endast köpt till honom, melwin och maria, har ju en hel del kvar så att säga.

Tur att jag jobbar sista dagen nästa tisdag och har sedan ledigt ända tills den 11 januari då jag börjar på lagerlöfs igen ända till slutet av februari! Life is good! Ska verkligen njuta av lite semester, kan ju behövas efter allt jobb och sen får vi ju inte glömma en vecka i gambia i slutet av januari också :D

Kommentarer
Postat av: malin

vi får gå ut o julklappsshoppa någon dag!

2010-12-15 @ 21:49:08
URL: http://misformalin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0