9 juni

mm igår sprang jag ner till macken och köpte mig två nya vänner, ben och jerry. Trodde jag skulle få somna ensam men underbara johanna slutade tidigare och joinade mig, vännerna och cougar town! Vaknade halv 7 imorse i panik, trodde jag försovit mig för det var så ljust men med en halvtimme till godo somnade jag skönt om. På jobbet klockan 8 till 13, cyklade som en dåre till gränby där jag gjorde världens kap. De nya ursköna koftorna för 199kr slank ner i min påse för endast 30kr! Har fortfarande inte hittat ett par snygga solbrillor så när jag kom hem fixade jag mig ett tradera konto och budade på ray ban's, än utan succé. Mina kära syster kom nyss över med mina gamla the sims spel, gissa vem som tänker nörda hela lovet? Jag jobbar ju inte förens på fredag igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0