hot stuff

jag har letat igenom hela min dator utan att hitta ett vettigt kort som man kan använda ! jag tror jag måste bestämma träff med domme så jag får lite nytt att använda ,och snyggt :) !

lugn skoldag ,nea och jag gick och gjorde nytta på elevrådet  sen kom mamma och hämtade mig så jag fick köra hem henne . Hemma gjorde vi mums fika och bara latade .Och jag sitter fortfarande här vid datan fast jag har massa att städa ,prov att plugga till plus engelskan att skriva klart . Det är sol ute också och jag sitter uppe i mörkret och fryser . Nej jag ska ladda hemma massa bra låtar och sen fixa musik till nedervåningen och sen börja städa. Hela min övervåning är fin ,kan vara för att jag aldrig är här uppe länge utan ligger med bärbara i soffan och degar .Och mamma gjorde ju om förra veckan så att matsals bordet kom upp hit till mig ( och hur hon har fått upp det har jag ingen aning om ) och så tog hon mina fotöljer ist. Aja snyggt ska jag göra iallafall .Kanske fixa lite mys till min toalett också  ,den ser ungefär ut som en sopptipp nu för det är grejer överallt . Det är inge grey´s ikväll tack vara ishockey
så det blir väl en hel kväll med top model och pluggning (y)

Kommentarer
Postat av: Dominic

Yeah bestäm träff nu va ;)

2008-04-16 @ 19:32:28
URL: http://greenbeard.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0