I don't know how but I don't even care

mm mysdag ! åkte hem vid 12 och tog av mig lite kläder och sen la jag mig i solen i flera timmar :) jag låg och lyssnade på musik och kollade på andra avenyn och räddade sillen från att hoppa i poolen .Sen fixade jag lite mat och sen hamnade jag i soffan med ännu mer andra avenyn .Runt klockan 7 ledsnade jag och la mig i badet och läste på engelska B lite .Nu ligger jag i soffan igen och fick nyss snyggaste mmset av nea som åker stor båt idag .Det är ingenting bra på tv ikväll så jag ska natta mig lite snart och sova ,jag behöver sova för jag är trött hela tiden .

Fan va illa jag tränat som senaste veckorna ,typ kännt mig sjuk och nere hela veckan och inte orkat nått . Men vafan det är bara att ta igen och ge upp småätandet och tänka på sommaren. Det kommer bli morgonpromenader för att efter skola kommer jag ha fullt upp med läxor ,idag var typ min sista "lediga" dag .
Sen ska jag göra träningsprogrammet 3 gånger i veckan så då kanske man kan få in nån annan övning också .
Nej nu tänker jag borsta tänderna och gå upp till sängen .Det är ju så jäkla ljust ute så att somna kanske inte är det lättaste. imorn kommer dutten och jag längtar efter pussar och kramar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0