Jump til you break

söndag kväll igen då ,mår ju prima eller inte. I fredaskväll åkte till till gränby och myste med maltson och wii .På lördags morgon åkte dom bort så vi blev själva ; vi åt ,sov och gjorde oss taggade för kvällen.
Runt halv 8 kom adde och robin (?) över och spelade wii lite innan vi drog vidare till addes syrra för stephens överraskningsfest .Kvällen var rätt lugnt tills grabbarna spårade ut lite smått och började dansa och tjoa .Runt halv 2 drog vi vidare till ted där vi träffade rasse och massa fler .Gick hem runt 3 och käkade popcorn och kollade på skräckfilmer ,eller ah vi somnade båda två när popcornen var slut .vaknade till av att filip dreglade på min axel men somnade om lika fort igen .Efter många om och men så fick jag äntligen filip i säng och vi somnade såå skönt i världens skönaste säng. Dagen har idag inte varit på topp alls men vafan saker och ting går ju inte alltid som vi vill . Kom hem runt halv 8 och myste genast ner i sängen och kollade på one tree hill som mamma snällt spelat in :) fyfan min huvudvärk har fortfarande inte släppt ,nu har jag haft den hela dagen.
hoppas jag kan somna lite iaf och inte bara ha ont .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0