nu nämner jag inga namn men nån har skjutit fågel fenix


igår skola och sen hem och sola som vanligt typ. Plugga matte på kvällen och somnade sådär lagom till slutet på CSI . Ikväll har jag inga läxor och ska träna lite nu och sen ladda upp för ugly betty och desperata . snart är denna vecka också slut och sen är det looov :D !På söndag drar jag och jossan till sthlm för att shoppa in klänningar och massa annat :) fan kom nyss på att jag har engelska läxa att göra också ,det kanske går fort kan man hoppas.
jag vill klippa lugg nu ,eller ska jag ? vet inte om jag kommer våga göra det ,tänk om jag ångrar mig :(
nej nu ska jag göra benböj och sen leka lite på bollen . hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som din pojkvän säger jag.... NEJ klipp inte lugg, du är bra som du är ;(

2008-04-24 @ 20:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0