shawty a heartbreaker ,but it really don't matter

Cherish -Killa (feat. Young Joc)  ,Leona Lewis -Better in time på upprepning hela dagen :)

humöret på topp tills man kollar ut genom fönstret ,det snöar ! jo jag skojar inte det vräker ner snö. Skola till halv 5 idag sen pratade jag med min sjukgymnast som tycker jag borde komma igång med träningen nu ,det kanske är dags.Så efter vårat samtal var jag duktigt och gjorde hela programmer ,det tog tid och nu gör det sjukt ont i låren. Det har jag gjort idag ,jag har inte kollat på andra avenyn ,jag har inte legat i soffan alls idag .Tungt kan jag lova ,jag saknar redan min soffa. Justja vi har en tävling jag mamma och pappa ,den som går mest steg med stegräknaren. Mamma gick igår runt 12 000 steg ,idag gick jag runt 3 000! lite skillnad va ,undra hur många steg pappa går imorn . Jag längtar redan till helgen och den är snart här ju ,det kommer går fort nu .Jag måste ta hem engelskan och matten så jag hinner klart allt för i början på maj är det nationella i matte (y) .I helgen ska jag och älsk träna tsm och sen bara slappa tror jag ,det lär nog bli mycket läxor med men han sover väl när jag gör dom så :)
nej nu måste jag läsa lite engelska B innan det blir bra på tv .
Imorn är vi taggade med bengan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0