when you're too in love to let it all go

 hmm lugn dag idag ,mest intressant var nog att jag och nea satt i matan i över 1 timme idag .
Vi fick massa olika matsällskap och alla lika roliga och unika .Som sagt verkligen intressant men då kan ni ju lista ut resten av dagen också .Jag har legat i soffan och kollat på andra avenyn sen klockan 3 idag .Jag har ett sånt fruktansvärt shoppingsug ,jag vill byta ut hela min garderob kan jag lova! jag behöver nya jeans men kan inte köpa några eftersom jag vill gå ner några storlekar innan ,men behovet finns.Nej imorn ska vi inhandla massa tröjor och underkläder men vart pengarna ska komma ifrån är en annan fråga .Jag borde egentligen göra mycket men orkar inget ,jag borde göra knäövningarna ,jag borde sola ,jag borde fixa naglarna ,jag borde leta efter ett jobb .Men vem fan har tid ? inte jag iaf men jag ska palla mig upp ur sängen snart och göra några övningar samtidigt som jag kollar på grey´s ,eller jag hinner nog inte till det utan det får bli till sverige pussas och kramas .Men varför har man ett sånt roligt program på kvällen så man skrattar tills man kissar på sig och sen kan man inte somna för man tänker på alla roliga skämt.
nej nu är det paus så jag ska springa ner och natta mig .

    image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0