stockholm dag 4

å min kropp ! Min rygg tar död på mig snart :(
Var lite tidigare på jobbet idag för att hinna fixa innan dom första kunderna kom ,sen dess hare varit full fart :P
Fick hoppa in och fixa beställningarna ett par gånger ,agera modell och fixa ett x antal mackor ! små mina stackars fötter är svullna och min rygg ska vi inte tala om :(
 Orkar inte skriva så mycket för mina ögon håller på att falla ihop snart :p  ska göra mig klar och kolla på one tree hill .

imorn på planeringen -
-vara  på jobbet runt 9 tiden
-för hoppningsvis få sluta med agneta senast 4 ( hon ska åka långt hem så)
- Möta upp filip och faw nere på stan så jag får shoppa medans dom står utanför
- Käka middag med dom någonstans
-dra mig hemmåt kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0