and it keeps gettin' better

Skönt att vara hemma igen !
Angelica och jag skyndade oss till bussen i tron på att hinna till Lidel på 5 minuter ,hah jo tjena det gick ju bra! missade bussen gjorde vi så jag ringde min kära bror som var underbar och kom och hämtade mig ,och sen åkte vi hem och fikade glutenfri tårta och saffransbullar :)
Nu ligger jag och kollar på one tree hill och drömmer mig bort .Ska passa på att ladda hem filmer och mysa men jag måste även hinna göra läxor men det hinner jag nog :P Har ju sovmorgon imorn och så då behöver jag inte gå upp så tidigt för jag kan ta promenaden en timme senare ,det är härligt !Eller så kan jag ta 1 timmes powerwalk? Det är ju så jävla härligt också !

Men vilka filmer ska jag ladda hem då? jag känner för att kolla på riktiga tjejfilmer :) och så måste jag bara hitta tid till att kolla på dom också !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0