I'm safe up high ,nothing can touch me

Rätt smart gjort av mig att glömma kameran hemma igår ,där av inga bilder . Men det gör ingenting för dagen var mysig ändå .Dom åkte iväg på festen strax innan 6 och då lekte filip med Malte på rummet och jag plockade undan lite ,sen myste vi lite framför tvn .Vi skulle se Narnia filmen på tvn så Filip gick ner och köpte mat strax innan och jag fick passa på att byta blöja och bada skrutten .Sen åt vi och malte snurra runt lite överallt innan vi tog på pyamas och bytte til nattblöjan och borstade dom små tänderna ,fast han sög mest bort tandkrämen bara :) Sen var det dags för välling och låg vi alla tre i soffan och tog det lugnt .Filip skulle natta honom men så fort huvudet hamnade på kudden så somnade han ,ett riktigt änglabarn !Sen hade vi tid till oss att mysa på och så självklart kollade jag på britney spears dokumentären ,aldrig att jag skulle missa den !

Idag hann vi inte träffa Malte så mycket för när vi gick upp så skulle han vila och då åkt vi hem till Mia .Där åt vi pizza och kollade på we own the night :)
Nu är jag hemma och ska skriva den sista handouten på engelskan och så är MVGt mitt :) !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0