It's gonna take a miracle to bring me back

jag börjar ledsna på att skriva dikter nu ,det är inte riktigt min grej .
Att träna däremot ,fyfan vad jag saknar det !Kan inte all is bara försvinna ,antigen ge oss bra snö eller asfalt .Jag ska nog cykla till unga mödrar sen :)  Klockan 9 är det grey´s och tills dess ska jag hinna skriva några dikter till ,städa badrummet + sovrummet och sen lägga över låtar på ipoden och mobilen . Tror ni jag hinner? Nu ligger jag och kollar på laguna beach och tror ni deras kroppar gör mig lite avundsjuk eller ;P
men fan nu ska jag börja städa och lyssna på skithög musik ! (:

updat .
Nu kom jag precis ut från kylan ,min underbara bror kom just hem från Luleå och hade ingen nyklen så jag gick och mötte upp honom .Och precis innan han ringde hade jag börjat städa badrummen men får fortsätta efter unga mödrar ,och ist för att cykla tog jag en chockladbit :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0