linnéa matilda hultgren

ja hon är nog rätt otrolig ! (:

nej nu måste jag sluta göra annat :P jag har två diktanalyser kvar att göra och så ska jag ju berätta om dom senaste dagarna .
eller ja
igår följde neis med hem och vi vilade först innan vi färgade håret och sen startade vi baka pepparkakor ,sen kollade vi på pregnant man dokumentären innan vi till sist började fixa våra bilder till redovisningen som vi hade imorse .Sen när det väl var klar så somnade vi rätt så snabbt vi stängde ner .
Imorse fick vi åka in på våran sovmorgon för att göra klart det sista till redovisningen som för den delen blev kanon !
Efter den slutade vi och vi åkte hem och sov en sväng innan vi åt middag och sen åkte till Tierp och kollade på vollybollen .När jag kom hem strax efter 9 så hamnade jag här när jag egentligen hade som prioritering att skriva analyserna men nej då det är inte ens i närheten av mig just nu .

Och nu till det roligaste och största grejen just nu !Vi ska flytta ,eller ja Mia och Bertil ska flytta men vi hakar ju på .Huset är så stort ,det är enormt och det kommer ge mig och Filip en egen våning men ett eget vardagsrum ,två badrum ,sovrum och så får filip ett datarum också . Det kommer ju betyda att vi lägger lägenhetsflytt lite på is när det istortsätt bli likadant nu plus att vi slipper laga mat och städa om vi vill ,och betala :P  men det kommer bli jäkligt bra och filip är glad så det är ju bra. Huset är borta från internet nu men jag ska se om inte dom har några bilder på det så ska jag visa .

Jag tar med mig bilderna till Filip så får vi se när jag har tid och tillgång till att lägga upp dom och så får jag skriva mer imornbitti .
 

Kommentarer
Postat av: din hemliga älskarinna ;)

jag älskar dig ,aldrig utan dig hjärtat!

2008-12-22 @ 14:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0