a working class hero

inte min dag direkt . Började med att efter drygt halva powerwalken så började det snöa och ja vi hade sol igår . Sen innan jag skulle ut till bussen tuggar silas upp mina hörlurar och jag glömmer bort tiden ,4 minuter försenad till bussen men hinner ändå .Idrotten var enormt tråkig och totalt meningslös och som mosen på grädden så glömde jag min favvo tröja där . Aja sen blev dagen bätte med nea,vera och hedda :) Och man hör ingen skillnad när leo säger pärm eller päron. Hemma halv 5 då mitt internet vänligen dog ,pluggade lite engelska i min ensamhet . Runt halv 10 fick jag för tråkigt så jag gjorde mig blond igen och sydde in några jeans . Så nu sitter jag här  klockan är precis 23.00 nu och jag vet att underara gossipgirl väntar i sängen . Imorn ska jag satsa på strumpbyxor bara för att det måste bli sommar snart. Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på dopet och jag längar ännu mer till påsklovet med malin ! neh godnatt

                 image20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0