bra sagt men helt förbjudet

det har gått 1,4 år ,16 månader ,71 veckor ,500 dagar ,12000 timmar ,720000 minuter .

Jag kommer ihåg allt som om det var igår . Jag älskar dig ,det är en obeskrivlig känsla .Det pirrar i magen när vi inte setts på ett tag ,det känns bra ,mycket bra . Du har förändrat mitt liv så mycket och snabbt . Du fick mig att tro på kärleken igen ,att det fanns något äkta också. Att prata om framtiden har aldrig kännts bra tills jag träffade dig ,du gav mig en framtid att se fram emot .Det är dig som jag vill upptäcka allt med ,barn,äktenskap,svensson svensson och åldras gammal med . Jag har gett dig så lite mot vad jag vill . det är du och ingen annan <3

                              image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0