din tröja doftade svagt av tvättmedel

oj en kvart kvar bara till 2900 Happiness .kanske en liten aning bättre dag idag ,uppe med tuppen halv 7 och sen drog iväg till dagis . Lugn dag vilket var tur ,fixade sommarjobb också så :) Hemma runt 3 och vid 4 drog jag med tjockis ut på en långpromenad :) så jävla skönt att fetta av sig lite ,tro mig det behövs nu och inte sen . Nästa helg ska jag nog gymma med mamma inne i stan ,lite skönt att man får gymma på akis nu så man slipper massa muskelknuttar :) nej nu ska jag träna lite och sen kolla på tv ,ikväll är det ju gossip och sen gynning . Jag tror inte att jag kommer somna i tid ikväll .

                                  image7

Kommentarer
Postat av: Malin

vart fixa du sommarjobb? :)

2008-02-13 @ 18:11:16
URL: http://staind.blogg.se
Postat av: sofia

på dagis :P

2008-02-25 @ 17:39:44
URL: http://theblogyoulovetohate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0