.mm, that you only meant well? Well, of course you did.

dagen får minus minus minus ! usch säger jag bara ,egentligen så förtjänar den inte ens att berättas om men eftersom det inte finns nått annat att göra så . Dagen började egentligen gå åt helvete igår när vissa personer höll en vaken till 1 när jag ska öppna på dagis kl6 .Jotack klockan 6 satt man där och kolla in i väggen tills första barnen kom halv 8 ,underbar morgon du. Men det blev lite mysigare när teo kom och gosade :) Hemma runt 1 och då vart det lite data sen bara sova sova sova . Och träningen ! shit det var nog den längsta timmen i mitt liv kan jag lova. Ne så nu sitter jag här med olivolja i mitt hår och känner mig supersnygg ! Jag är så fruktansvärt less på mitt äckliga hår så att jag har nästan lust att raka av mig allt och börja om. Cp ont i magen också ,mått illa hela dagen och magsjukan går på dagis ,typiskt mig kommer jag säkert bli sjuk precis till lovet . skulle verkligen inte förvåna mig . så nu tänker jag ta min vetekudde och sill med mig ner i sängen och somna ,kanske . godnatt 

                                              image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0