pris 10 öre


pallade mig upp runt 6 och stack ut på powerwalk med fettot ,konstigt nog så var jag pigg och glad iaf . gladast blev jag nog när vera ringde ca 10 minuter tidigare än vanligt ,saknar ju fröken ! Vi tjattrade tills vi klev av och där välkommnade vi nea in i snacket :) Vi har kommit på massa saker under dagen ,vi är värda 10 öre och 10 kr ,vi är människor man antingen hatar eller älskar och nog mer än halva skolan hatar oss och att  vi lyser upp ett rum så fort vi kommer in :)  vera och jag missade bussen ( jo vi trodde seriöst att vi skulle hinna ) fast inte arg blev vi för det för vi vände klacken och drog till köping ,köpte lite glass och pratade i solen . Hoppas mitt internet överlever hela kvällen idag för jag känner mig helt osocial med allt . och tack vare vera så saknar jag och längtar till sommaren ännu mer nu ! jag skulle kunna tippa på att det är den bästa årstiden. 

Ahjustja hur var lovet ? ah jag tillbringade all min tid med wonderbara boyfriend :) den kan sammanfattas -rosor ,bio ,promenader ,nörda tv/data spel ,massa massa mys och gos <3

jag längtar till helgen ,det är dop med maltson och sen ska malin ha maskerad ,skönt att få fula till sig lite extra nån gång :)

image17  image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0